petak, 7. prosinca 2018.

SAM U KUĆI


Sam u kući je moj najdraži film. Režirao ga je Chris Columbus. Glavni glumci su: Kevin (Macaulay Culkin), obitelj McCallister, Marv (Daniel Stern) i Harry (Joe Pesci). U filmu se radi o tome kako je obitelj McCallister išla na putovanje u Francusku za vrijeme božićnih praznika. Zbog užurbanog spremanja ostavljaju Kevina samog kod kuće. Na aerodromu u Francuskoj javljaju policiji da je Kevin ostao sam kod kuće ali kada je policija došla provjeriti ima li koga u kući, Kevin se sakrio. Tada dolaze pljačkaši Harry i Marv koji žele opljačkati kuće dok su obitelji iz tih kuća na putovanjima.Također žele opljačkati kuću McCallisterovih. Kada su shvatili da je dječak Kevin sam kod kuće misli su da će im biti lagano opljačkati kuću ali Kevin im je pripremio razne zamke. Nakon svih zamki policija odvodi Marva i Harrya, a nakon toga se vraća i Kevinova obitelj.Taj film mi je najdraži zato jer je smiješan i božićne praznike čini boljima.Volim ga gledati za vrijeme Božića zato što je božićna komedija.  Svake godine se prikazuje na televiziji ali nikad nije dosadan. Volim ga gledati sa svojom obitelji zato što se tada svi smijemo. 

Obitelj McCallister

Nema komentara:

Objavi komentar